1. kevät on kiireistä aikaa koulussa
2. joten neulomisessa on pakostakin taukoa
3. ja virkkaamisessakin
4. olen kuitenkin tilannut lankoja
5. ne joutuvat odottamaan kiireen hellittämistä
6. olen piakkoin kolmen tutkinnon haltija
7. kiire minulla on ihan omasta syystäni
8. tosin työskentelen paremmin kiireisenä
9. neulomaan opin nuorena
10. neuloin barbilleni
11. jonka kanssa en enää yli 10 vuotiaana leikkinyt
12. ala-asteen käsityötunneilla luokkakaverit kysyivät minulta neuvoa
13. mikäli opettaja oli varattu
14. ompelukoneen langoittaminen oli yksi bravuureistani
15. nykyään en pidä ompelemisesta
16. olin niitä harvoja jotka saivat sen pakollisen sukkaparin valmiiksi
17. sukkani olivat jopa samankokoiset
18. yläasteelle mentäessä käsityöt kiinnostivat edelleen
19. olin kuitenkin ennakkoluuloinen yläasteen kässäopettajan suhteen
20. jolla oli tiukka maine
21. valitsinkin kuviksen
22. mielipiteisiini oli lapsena, ja nuorena, helppo vaikuttaa
23. on vieläkin
24. jos osaa perustella hyvin
25. kuten muiden kertomat jutut yläasteen kässäopettajasta
26. ysiluokalla olin todella tympääntynyt koulunkäyntiin
27. minulla oli eniten poissaoloja luokallamme
28. lintsasin
29. opo sanoi etten pääse mihinkään kouluun
30. se oli väärässä
31. ensimmäiseen ammattiin opiskellessani luokkahenkemme oli mainio
32. en ole enää samanlaiseen törmännyt
33. minulla on yhä hyviä kavereita niiltä ajoilta
34. olin silloin poikavoittoisella luokalla, ja alalla
35. joten naisvaltaiseen alalle siirtyessä minulla oli sopeutumisvaikeuksia
36. kiroilin paljon enkä oikein osannut keskustella 'naistenjuttuja'
37. hyvin se sopeutuminen lopulta kävi
38. yksi syy alan vaihtoon löytyi työpaikastani
39. teatterista
40. en ole katunut vaihtoani
41. vaikka työllistyminen alallani ei ole parhaimpia
42. koulussa viihdyn yksin
43. olen hieman muita vanhempi
44. se ei ole kuitenkaan syy yksin viihtymiseeni
45. pidän vain hyvästä seurasta:-D
46. olen hyvin ankara itseäni kohtaan
47. ja muitakin, vaikka en niin tahtoisikaan
48. minun sanotaan olevan kunnianhimoinen
49. omasta mielestäni en ole
50. vain jääräpäinen
51. joka ei ole sama asia
52. sain syksyllä tehdä virallisen persoonallisuusanalyysin
53. yllätyin tuloksesta todella
54. joten en kait tunne itseäni
55. inhoan sitä mikäli työt edistyy hitaasti
56. olen kärsimätön luonteeltani
57. yritän myös usein kertoa muille mitä heidän pitäisi tehdä
58. olen siis johtaja:-D
59. en voi sietää mikäli minua neuvotaan
60. pyytämättä
61. kahvikuppiini jää aina kahvia jäljelle
62. siitä saankin kuulla kotona
63. pidän kodistamme
64. vaikka se on aavistuksen liian pieni
65. oma se on kuitenkin
66. näkymä terassilta on minusta loistava
67. samoin avomieheni mielestä
68. muiden mielipiteillä ei ole väliä
69. automme on lajia joka herättää mielipitetä muissa
70. lähinnä autoharrastajissa
71. mutta niilläkään mielipiteillä ei ole väliä
72. auto on sisältä rumempi kuin ulkoa
73. onneksi se on niin korkea ettei sen sisälle näe kurkkimatta
74. minulla on pikkuveli
75. jolla on yhtä ruma, ja vähän korkeampi, auto
76. isämme on varmaan todella tyytyväinen jälkikasvustaan
77. pidän vanhemmistani, nykyään, hyvin paljon
78. arvostan sitä etteivät he ole koskaan puuttuneet elämääni vaan antaneet minun tehdä itse päätökseni
79. kuten silloin kun muutimme avomiehen kanssa yhteen
80. avomieheni on tykätty vanhempieni parissa
81. ja minä appivanhempieni parissa
82. murrettani ei aina ymmärretä avomieheni kotipaikalla
83. siellä kaupassa käydessämme minua tuijotetaan, kuulemma
84. sitä se karjalaisuus teettää
85. sukumme on vanhasta karjalasta kotoisin
86. meillä on nykyisin vaakunakin
87. joka on tatuoituna selkääni
88. minulla on myös lävistyksiä
89. napakorusta oli luovuttava, sillä kehoni hylki sitä
90. olen suurentanut korvissani olevia reikiä hieman
91. pidän nykyisistä korviksistani
92. rakastan kenkiä, laukkuja ja erilaisia silmälaseja
93. ostan kirppareilta mahdollisimman rumia ja vanhoja käsilaukkuja
94. ruma on kaunista
95. varsinkin kun yrittää aina suunnitella jotain kaunista, tarvitsee myös vastakohdan
96. rakastan myös lankoja
97. yritän kuitenkin olla hamstraamatta niitä
98. kuten sanottu, asuntomme on hieman liian pieni.
99. haluaisinkin vuokrata jostain oman työhuoneen
100. on täynnä!