Neulomisen saralla on ollut taas hiljaisempaa. Viime viikolla vielä luulin kykeneväni tällä viikolla suoriutumaan sukkaparista, mutta sitten paloi jalkavalaisimesta viimeisinkin lamppu. Maksavat 10 euroa kappaleelta, tarve olisi kolmelle.
---
Koska sokkona neulominen ei innosta, olen notkunut netissä. Sinnikkäästi olen yrittänyt ostaa tätä musiikkikipaletta siinä toistaiseksi onnistumatta. Minä, rehellinen ja vastuullinen immeinen, ostan kaiken musiikkini iTunesista , enkä perskohtaisesti lataile iPodiini mitään mikä ei päivänvaloa kestä, mutta rahallapa ei saakaan kaikkea. iTuneksessa ei olla kuultukaan tästä kappaleesta, mutta löysinpäs sen viimein Ameriikan mantereen storesta. Vain todetakseni, että minä ja Visani emme kelpaakaan siellä asti, ainoastaan kotomaassa. Että!! MTV music shopissa sain haluamani jo ostoskoriin asti, mutta lienekö väärä selain/huono musiikkimaku/liian korkea ikä vai mikä perkele, mutta maksaminen ei onnistunut millään. Oi, come to me!!
---
Syksy on usein uudistumisen aikaa, ainakin minulla. Kävin kampaajalla ottamassa ihanan punaruskean värin kutreihini, jännästi se uusi väri piristää, en näytä enää siltä kuin takaraivollani roikkuisi yliajettu supikoira.

Laitettiin asuntokin myyntiin. Johan tässä on oltukin.

192718.jpg
Kiinteistövälittäjän käynti antaa kummasti puhtia siivoamiseen.