Tohveliina haastoi tähän meemiin.

1. Haaveilin nuorena valokuvaajan sekä rekkakuskin ammateista. Ja molemmista haaveilen edelleen.
2. Olen sosiaalinen ihminen. Aiemmin olen tosin väittänyt, etten ole, mutta vuodet ovat opettaneet asian olevan toisin. Olen välillä vain hieman ujo. Mutta nautin suuresti saada tutustua uusiin ihmisiin.
3. En ole kovin lapsirakas. Tunnen kyllä muutaman loistavan alle täysi-ikäisen, mutta omasta jälkikasvusta en ole haaveillut ikinä.
4. Sen sijaan olen haaveillut 14-vuotiaasta lähtien moottoripyörästä. Ja tänä keväänä se haave kävi toteen.
5. Minulla on kallis maku. Joten oli todella järkevää kouluttautua taideteollisuusalalle(kin), heh.
6. Ihailen niitä, jotka osaavat tanssia. Minä kun en osaa.
7. En voi sietää sitä, että yritetään esittää erikoista, leveillään tai kukkoillaan muuten vain. Paitsi jos sen tekee pilke silmäkulmassa.

Meemiin saavat tarttua kaikki halukkaat. Ilmoittautukaa kommenttilaatikossa.

744340.jpg
Loma vaikuttaa lupaavalta: toinen lomapäivä ja piti jo kysyä mitä viikonpäivää vietetään.