Niin, tänään taitaa olla se päivä josta niin monessa neuleblogissa on kirjoitettu. Kyllä minäkin siitä muutamalle kaverille mainitsin, mutta tällä hetkellä olen niin työllistetty ympäri vuorokauden, että neulomiset/virkkaamiset ovat pakosta jääneet vähemmälle. Virkattu toppi on melkein valmis, jonkun pitäisi vain päätellä kaikki biljoona langanpäätä ja ommella olkaimet takakappaleeseen kiinni. Vapaaehtoisia?

Mutta jos nyt oikein tarkasti ajatellaan, niin kyllähän minäkin olen tänään julkisesti kutonut. Kutominenhan on monen mielestä yhtä kuin neulominen (tästä voidaan väitellä vaikka maailmantappiin:-D) ja minä olen tänään kutonut. Ja koska työhuone, jossa käyn kutomassa, on yleisölle (=turisteille/asiakkaille) avoin, niin olen minä tänään 'työnäytöstä' muutamallekin turistille pitänyt. Tänään ainakin amerikkalaisille, toissapäivänä tanskalaisille, huomenna taas muillekin telluslaisille.